مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 16:522022-02-08اقتصادي

فجر 43| 7 طرح عمرانی در بخش رودخانه رودان افتتاح و کلنگ زنی شد


همزمان با دهه فجر 5 طرح عمرانی، بهداشتی و درمانی، مسکن مددجویی، راه روستایی و صنعتی در بخش رودخانه افتتاح و کلنگ ساخت 2 واحد خانه بهداشت نیز به زمین زده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، عبدارضا سالاری سرپرست فرمانداری رودان  در حاشیه آیین بهره برداری اط این طرح ها گفت: اولین طرح هفتمین روز دهه فجر در بخش رودخانه کارگاه تولید کود و خاک گلخانه ای با اعتبار 35 میلیارد ریال و ظرفیت تولید یک هزار تن بود که زمینه اشتغال 15 نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده است.

سالاری افزود: افتتاح یک باب منزل مسکونی مددجویی بهزیستی با زیربنای 100 متر مربع و  اعتبار 3 میلیارد و 500 میلیون ریال، بهسازی معابر روستای چیرم آباد به طول 600 متر و یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار و راه آسفالته روستای کرگزی بخش رودخانه به طول 2 هزار و 500 متر و با اعتبار 15 میلیارد ریال از دیگر طرح هایی بود که در بخش رودخانه رودان به بهره برداری رسید.

وی به مهمترین پروژه قابل افتتاح در این بخش اشاره کرد و گفت: افتتاح مرکز سلامت جامع روستایی نازدشت در زمینی با زیربنای 550 متر مربع و اعتباری بیش از 30 میلیارد ریال شامل؛ مطب پزشک، بخش بستری مردان و زنان، داروخانه و مامایی از دیگر طرح های قابل افتتاح بود که جمعیتی بالغ بر 3 هزار نفر از مزایای این مرکز بهداشتی و درمانی بهره مند خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فجر 43| 7 طرح عمرانی در بخش رودخانه رودان افتتاح و کلنگ زنی شد

فجر 43| 7 طرح عمرانی در بخش رودخانه رودان افتتاح و کلنگ زنی شد